Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Huizen. Meer weten? Ontdek meer
Annelies
24 jun 2026 om 15:07
Altijd goed van smaak en snel geleverd
Katya
23 jun 2026 om 3:01
4 keer chopsticks, zoals gevraagd, top! Alleen soja was niet nodig geweest :)
Sarah
21 jun 2026 om 20:30
altijd super lekker en betaalbaar!
Arne
20 jun 2026 om 19:16
Snelle bezorging, heerlijk eten en redelijke prijs!
Bo
12 jun 2026 om 21:30
Ik heb eerlijk gezegd het meeste weggegooid. De sushi was koud, slap, de avocado heel zompig. Ik wil het restaurant niet in de problemen brengen ofzo maar ik bestel hier niet nog eens.
Gerben
9 jun 2026 om 21:44
Het was supersnel bezorgd en lekker, maar de mini loempia's zaten er niet bij
Heavenly
6 jun 2026 om 20:50
Het is fantastisch lekker
joyce
2 jun 2026 om 20:52
De boontjes waren tever door gekookt. En zat amper zout op
Remco
12 mei 2026 om 20:45
Duurde 1,5 uur voordat ik mijn eten kreeg.