I LOVE SUSHI HUIZEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1835 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Huizen. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 15:07 Altijd goed van smaak en snel geleverd
23 jun 2026 om 3:01 4 keer chopsticks, zoals gevraagd, top! Alleen soja was niet nodig geweest :)
21 jun 2026 om 20:30 altijd super lekker en betaalbaar!
20 jun 2026 om 19:16 Snelle bezorging, heerlijk eten en redelijke prijs!
12 jun 2026 om 21:30 Ik heb eerlijk gezegd het meeste weggegooid. De sushi was koud, slap, de avocado heel zompig. Ik wil het restaurant niet in de problemen brengen ofzo maar ik bestel hier niet nog eens.
9 jun 2026 om 21:44 Het was supersnel bezorgd en lekker, maar de mini loempia's zaten er niet bij
6 jun 2026 om 20:50 Het is fantastisch lekker
2 jun 2026 om 20:52 De boontjes waren tever door gekookt. En zat amper zout op
12 mei 2026 om 20:45 Duurde 1,5 uur voordat ik mijn eten kreeg.