Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Huizen. Meer weten? Ontdek meer
Heavenly
6 jun 2026 om 20:50
Het is fantastisch lekker
joyce
2 jun 2026 om 20:52
De boontjes waren tever door gekookt. En zat amper zout op
Remco
12 mei 2026 om 20:45
Duurde 1,5 uur voordat ik mijn eten kreeg.
Jan
11 mei 2026 om 20:36
Het smaakte goed, genoten. De verpakking was echter heel sober. Niet in een tasje zoals eerder voorgesteld, maar in een plastic zak.
Vos
28 apr 2026 om 20:54
Prima sushi, goede bezorging.
Elshof
27 apr 2026 om 20:23
De tonijn en avocado waren flauw, de rolls waren niet stevig gerold en de rijst viel regelmatig uit elkaar. Het viel al met al flink tegen.
Barbara
26 apr 2026 om 8:53
lekkere sushi, vers, aardige bezorger. we bestelen regelmatig, altijd goed!